تعمیرات موبایل، مهارتی پول ساز !

آیا تعمیرات موبایل مهارتی پول ساز است؟

امروزه موبایل یکی از پر کاربرد ترین لوازم دیجیتال به شمار میرود و همین موضوع سبب شده است که میزان درخواست و تقاضا برای موبایل و گوشیهای هوشمند نیز بالاتر برود؛ اما این وسیله به علت کاربرد گسترده آن و استفاده بسیار، پس از مدتها دچار مشکل شده و با توجه به وضعیت بد اقتصادی و افزایش قیمت بالای موبایل، بسیاری از افراد در صورت برخورد با مشکلی در موبایل خود، ترجیح میدهند به جای تعویض موبایل نسبت به تعمیر آن اقدام بکنند. از این رو شغل تعمیرات موبایل یکی از مشاغل پر درآمد و پرطرفدار به شمار میرود.

تعمیرات موبایل حرفه ای است که در صورت فراگیری کامل مهارتهای آن میتوانید به سرعت به درآمد بالایی برسید؛ بنابراین اگر قصد ورود به این حرفه را دارید در این مقاله با ما همراه باشید تا قدم به قدم شما را با فرصتهای شغلی این حرفه، درآمد، دوره های تعمیر موبایل، هزینه آموزش تعمیر موبایل و آموزشگاه های معتبر در زمینه تعمیرات موبایل در تبریز آشنا کنیم.

گزینه های شغلی تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل یکی از حرفه های بسیار گسترده ای است که دارای گزینه های شغلی زیادی میباشد. آینده شغلی این حرفه بسیار درخشان بوده و نه تنها هیچگاه منسوخ نمیشود بلکه روز به روز با پیشرفت تکنولوژی شغل های جدیدتری نیز در این راستا ایجاد میشوند.

شما میتوانید با آموزش تعمیرات موبایل در یک مرکز آموزشی معتبر صفر تا صد تعمیرات موبایل را در مدت زمان کوتاهی فرا گرفته و به عنوان تعمیرکار موبایل به صورت تمام وقت در مؤسسات و شرکت های دولتی و خصوصی فعالیت کنید یا با راه اندازی یک سایت، تبلیغات در فضای مجازی و همکاری با سایتهای خدمات آنلاین یا حتی با راه اندازی یک مغازه و محل کار شخصی خود، پاسخگوی نیازهای کاربران باشید و اقدام به تعمیر گوشی های آنها نمایید. این موارد تنها بخشی از فرصتهای شغلی این حرفه میباشند، به هرحال با فراگیری مهارت های لازم تعمیرات موبایل و کسب تجربه در این زمینه فرصت های شغلی بسیاری پیش رویتان خواهد بود و بیکار نخواهید ماند.

درآمد تعمیرات موبایل

یکی از سؤالات مهمی که همواره علاقه مندان به این حرفه به دنبال پاسخ آن هستند، میزان درآمد تعمیرات موبایل میباشد. به طور کلی میزان درآمد تعمیرات موبایل از 5 میلیون تا 17 میلیون متغیر است و به عوامل مختلفی از جمله موقعیت مکانی و محل انجام کار، میزان توانایی و مهارت تعمیرکار موبایل، تجربه و سابقه کاری، کیفیت کار، اخلاق حرفه ای و مشتری مداری و میزان تبلیغات بستگی دارد؛ که با تقویت و بالا بردن این موارد میزان درآمد نیز افزایش می یابد.

دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

حرفه تعمیرات موبایل یکی از کاربردی ترین دوره های تعمیرات فنی است که از لحاظ بازار کار درآمد بسیار خوبی دارد. دوره آموزشی این حرفه به دو بخش کلی تعمیرات نرم افزاری موبایل و تعمیرات سخت افزاری موبایل تقسیم میشوند.

در دوره سخت‌ افزاری، به طور کلی مباحثی از قبیل آموزش تعمیر قطعات سخت‌ افزاری، روش کار با ابزار، تعمیر مدارهای موبایل و به‌ صورت کلی آموزش تعمیر سخت‌ افزار گوشی‌ های اندروید و آیفون توسط اساتید باتجربه و مجرب آموزش داده می‌ شود.

در دوره نرم افزاری نیز آموزش تعمیرات و عیب‌ یابی نرم‌ افزار موبایل، بک آپ گرفتن از گوشی، فلش کردن گوشی‌ های مختلف، آنلاک کردن شبکه، برگرداندن اطلاعات پاک‌ شده با استفاده از ریکاوری گوشی و همچنین رفع مشکلات بوت و لوگوی گوشی را نیز میتوان از مهم‌ ترین مباحث ارائه‌ شده در این دوره برشمرد.

هزینه آموزش تعمیرات موبایل

هزینه آموزشی تعمیرات موبایل به عوامل مختلفی ازجمله نوع، سطح دوره، سر فصل‌ های آموزشی و شکل فراگیری آن بستگی دارد.

معمولاً بالاترین هزینه و گران‌ ترین حالت یادگیری، روش استاد و شاگردی است که در این روش کار آموز برای مدت طولانی در کنار افراد باتجربه مشغول به کار شده و با استفاده از تجربیات آن‌ ها به‌ مرور زمان این مهارت‌ ها را فرا می‌گیرد. این روش به دلیلی اینکه مطالب به‌ طور کامل آموزش داده نمی‌ شود و هم اینکه زمان زیادی برای یادگیری مهارت نیاز هست، توصیه نمی‌ شود.

اما بهترین روش یادگیری، شرکت در دوره‌ های آموزشی و تخصصی تعمیرات موبایل است که هزینه دوره هم نسبت به روش قبلی مناسب‌ تر بوده و بسته به سر فصل‌ های دوره در مراکز مختلف متغیر است و افراد می‌ توانند زیر نظر اساتید باتجربه در زمان کوتاهی این مهارت‌ ها را فراگرفته و مدرک معتبری نیز دریافت کنند.

معرفی آموزشگاه های تعمیرات موبایل در تبریز

رشد روز افزون موبایل های هوشمند و افزایش تقاضای تعمیرات سبب گردیده که در جوامع مختلف و همچنین ایران نیاز به تعمیر کاران موبایل هم در زمینه سخت افزاری و هم در زمینه نرم افزاری افزایش پیدا کند؛ بنابراین تعمیرات موبایل به خصوص در سالهای اخیر به یکی از مشاغل پر درآمد و بسیار کاربردی تبدیل شده است. افرادی که میخواهند به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شده و از این طریق به یک منبع درآمد مطلوب و مناسب دست پیدا کنند باید در این حوزه آموزشهای لازم را فرا بگیرند.

در صورتیکه علاقه مند به این حرفه هستید باید در انتخاب آموزشگاه تعمیرات موبایل دقت کافی را داشته باشید. آموزشگاه‌ ها و مؤسسات معتبر زیادی در زمینه آموزش تخصصی تعمیرات موبایل در تبریز وجود دارند و افراد بسیاری برای آموزش و به دست آوردن مهارت به سراغ این مراکز در سطح شهر می‌ روند؛ که هر کدام ویژگی‌ های منحصر به‌ فردی دارند. مرکز آموزشی تعمیرات موبایل کالج از مجهزترین و تخصصی‌ ترین مراکز تعمیرات موبایل در غرب کشور محسوب می‌ شود این موسسه آموزشی در برگزاری دوره‌ های آموزشی و تخصصی تعمیر تلفن همراه در تبریز پیشگام است.

آموزشگاه تعمیرات موبایل کالج در تبریز

آموزشگاه تعمیرات موبایل کالج در تبریز از جمله آموزشگاه‌ های معتبری است که با چندین سال سابقه در زمینه آموزش تعمیرات موبایل در تبریز فعالیت دارد این مرکز آموزشی مجهز به دستگاه‌ ها و تجهیزات پیشرفته بوده و دوره‌ های عملی و تخصصی تعمیر انواع برند های گوشی، زیر نظر اساتید مجرب و باتجربه برگزار می‌ شود. دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز در مجموعه کالج به چند دسته‌ ی دوره سخت‌ افزاری، نرم‌ افزاری، تعویض گلس، فلت و تعویض پروگرمینگ هارد و سی پی یو تقسیم می‌ شود که برای ورود به بازار کار و کسب درآمد از جمله دوره های کاربردی به شمار میرود. سر فصل‌ های این دوره نیز مطابق با بازار کار بوده و با سر فصل‌ های دوره‌ های فنی و حرفه‌ ای هم پو شانی کامل دارد. این مرکز با کادر آموزشی مجرب، امکانات گسترده و تجهیزات به‌ روز آماده ارائه خدمات به کارورزان می‌ باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره می‌ توانید با واحد پشتیبانی در مرکز موبایل کالج تماس حاصل نمایید.

تلفن: 04135567377 – 09140865639

آدرس: تبریز، چهارراه شهناز، پاساژ کویتی‌ها، طبقه اول، موبایل کالج

‫0/5 ‫(0 نظر)
برای امتیاز به این سایت کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *