انواع مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی

مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی

گوشی موبایل امروزه به عنوان مهمترین لوازم و تجهیزات در زندگی انسانها، به مراقبت خاصی نیاز دارد چرا که در صورت هرگونه آسیب به هر بخشی از آن باعث میشود که دارندگان آن متحمل پرداخت هزینههای سرسام آور تعمیرات شوند. از همه بدتر این است که حتی بعد از تعمیر نیز ممکن است دیگر کارایی قبلی را نداشته باشد.

ضربه خوردن ال سی دی گوشی یکی از خطراتی است که با افزایش استفاده روزمره از تلفن همراه همیشه متوجه گوشی ها میشود؛ و بنابر شدت آسیب و ضربه شما ممکن است با مشکلات تعویض یا تعمیر گوشی مواجه شوید. بعد از تعمیر یا تعویض نیز ال سی دی جدید به خوبی صفحه نمایش قبلی نمیشود و مشکلات مختلفی گریبان گیر شما میشوند.

عمده ترین مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی

بعد از تعویض صفحه نمایش گوشی ممکن است ال سی دی تعویض شده به خوبی صفحه نمایش قبلی نباشد به این دلیل که صفحه اولی در کارخانه نصب شده است و صفحه دومی توسط تعمیرکار موبایل نصب میشود. این بدان معنی است که ممکن است کیفیت ال سی دی اصلی و تعویض شده متفاوت باشد یا حتی با داشتن همان کیفیت، نصب اشتباه تعمیرکار غیر حرفه ای نیز باعث کاهش کیفیت صفحه نمایش گوشی تان شود.

به طور کلی ازجمله مشکلاتی که بیشتر کاربران بعد از تعویض صفحه نمایش گوشی با آنها رو به رو میشوند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هنگ کردن ال سی دی و تاچ موبایل
  • سیاه شده صفحه نمایش
  • حساس بودن تاچ به سرما و گرما
  • پایین بودن میزان نور و کیفیت
  • کند عمل کردن گوشی در هنگام لمس گوشی
  • عدم کارکرد خوب در برخی از نقاط صفحه نمایش

مشکلات تعویض ال سی دی گوشی موبایل برند های مختلف

مشکلات به وجود آمده بعد از تعویض صفحه نمایش گوشی‌ های برند های مختلف با یکدیگر متفاوت است و طبیعتاً هر چقدر گوشی شما جدیدتر، مدرن‌ تر و مدل بالاتری داشته باشد، در آن صورت وضع بدتر هم میشود به این دلیل که این گوشی ها به واسطه فناوری ها و تکنولوژی های جدید و پیشرفته ای طراحی و تولید میشوند و بعد از تعویض صفحه نمایش تعبیه شده دیگر به خوبی و کیفیت صفحه نمایش اصلی نخواهد بود.

مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ

سامسونگ یکی از برند های معتبر و معروفی است و تعویض ال سی دی یکی از شایع ترین تعمیراتی است که در گوشی های سامسونگ انجام میشود. توجه به چند نکته ضروری در تعویض صفحه نمایش این گوشی ها اهمیت فراوانی دارد چرا که عدم رعایت برخی مسائل ازجمله استفاده از قطعات غیر اصل و فیک در صورت عدم دسترسی به قطعات اصل و باکیفیت مشکلاتی را بعد از تعویض ال سی دی برای دارندگان این گوشی ها به وجود می آورد. هنگ کردن و عدم هماهنگی بین تایپ و سرعت نوشتاری، حساسیت بالای ال سی دی به گرم و سرما و عدم انجام کار درست را میتوان از برخی مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی های این برند برشمرد.

مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی شیائومی

شیائومی یکی از برندهای تلفن همراه است که در سالهای اخیر توانسته نظر بسیاری از کاربران را جلب کند. شکستن صفحه نمایش گوشی تلفن همراه از رایجترین مشکلاتی است که برای بیشتر گوشی ها پیش میآید و گوشی های شیائومی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در هنگام تعویض ال سی دی گوشی شیائومی حتماً مطمئن باشید که قطعه ای که بر روی گوشیتان قرار داده میشود اورجینال و اصل باشد. اگر ال سی دی استفاده شده غیر اصل یا فیک باشد در آن صورت از مقاومت بالایی برخوردار نبوده و توانایی تشخیص و تفکیک رنگها را نخواهد داشت. یکی دیگر از رایج ترین مشکلاتی که بعد از تعویض صفحه نمایش این مدل از گوشی ها رخ میدهد از کار افتادن حسگر اثر انگشت است که این موضوع ارتباطی با مهارت تعمیرکار ندارد و برای حل آن باید در مرحله اول از ال سی دی استوک استفاده شود اما اگر ال سی دی استوک در دسترس نباشد در آن صورت باید حسگر اثر انگشت توسط یک نرم افزار کار موبایل کالیبره شود.

مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی آیفون

تعویض ال سی دی گوشی های آیفون کار راحتی نیست و شامل مراحل معمول تعویض ال سی دی نمیباشد. گاها ممکن است بعد از تعویض صفحه نمایشگر آیفون عملکرد آن در بازه های زمانی مختلف دچار اختلال شده و مشکلاتی در پس تعویض ال سی دی گوشی های آیفون رخ دهد ازجمله این مشکلات میتوان به از کار افتادن تاچ و ال سی دی در بازه های زمانی مختلف، نمایش ارور 53، از کار افتادن تاچ آیفون بعد از تعویض ال سی دی، به وجود آمدن سایه روی ال سی دی، نمایش خطوط روی صفحه نمایشگر و هنگ کردن آن اشاره کرد. استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت در این خصوص از اهمیت زیادی برخوردار است از طرفی نیز باید به دلیل حساسیت بالای این قطعات، تعویض ال سی دی و مشکلات نام برده شده که بعد از تعویض به وجود میآید در یک مرکز تعمیرات موبایل معتبر و توسط تعمیرکار موبایل حرفه ای بررسی و انجام شود.

تعمیرات موبایل کالج

صفحه نمایش گوشی یکی از مهمترین قسمت گوشیهای موبایل هست که برای کاربران تجربه های بصری مناسبی را رقم میزند. طراحان و سازندگان آنها در تلاشند تا نهایت فناوری و تکنولوژی را در صفحه نمایش گوشی به کار گیرند تا در نهایت بهترین نمایشگر را به کاربران و مشتریان عرضه کنند. یکی از رایجترین مشکلاتی که در تلفنهای همراه دیده میشود شکستن ال سی دی و آسیب دیدن صفحه نمایش گوشی هست که درصورتیکه شدت آسیب زیاد باشد و کاربران مجبور به تعویض نمایشگر گوشی شوند در آن صورت هزینه بالایی را برای دارندگان آن به همراه میاورد؛ اما متأسفانه بعد از تعویض ال سی دی، به وضوح شاهد تغییر جذابیت رنگ صفحه نمایش، میزان نور و کیفیت رنگ خواهید شد؛ که این مشکلات یا ممکن است به دلیل کیفیت پایین ال سی دی جدید باشد یا به دلیل نصب اشتباه تعمیرکار رخ دهد. به همین دلیل، باید موبایل خود را به یک مرکز تعمیرات موبایل حرفه ای و به دست افراد و تعمیرکاران متخصص و کار بلد بسپارید. در غیر این صورت به دلیل تجربه ناکافی تعمیرکار موبایل اشتباهات زیادی از طرف وی رخ خواهد داد که حتی اگر از نظر ظاهری گوشی شما خوب به نظر برسد، مشکلاتی نهفته در گوشی شما خواهد بود که به مرور خودنمایی کرده و به گوشی شما آسیب میرساند.

مرکز آموزشی تعمیرات موبایل در تبریز از مجهزترین و تخصصی‌ ترین مراکز تعمیرات موبایل در تبریز محسوب می‌ شود. کارشناسان این مرکز پس از بررسی تخصصی و عیب‌ یابی صحیح این بخش از گوشی‌ها، با هزینه بسیار مناسب و با بهره‌ گیری از باکیفیت‌ ترین ابزارها و دستگاه‌ ها اقدام به تعویض و تعمیر ال سی دی موبایل اپل، هواوی، سامسونگ، شیائومی و سایر برند های موجود در بازار می‌ نمایند.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)
برای امتیاز به این سایت کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

One thought on “انواع مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی

  1. بی نام میگوید:

    سلام وقت بخیر گوشی من بعد از عوض کردن ال سی دی اش خوب کار نمی‌کند یعنی بعضی مواقع هنگ می‌کند بعضی از قسمت های ال سی دی خوب کار نمیکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *