دوره تخصصی و آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل در تبریز

دوره تخصصی تعمیرات موبایل در تبریز

امروزه با توجه به گسترش بازار موبایل و تنوع در قابلیت‌ها، مدل‌ها و کاربردهای گوشی تلفن همراه، تعداد مخاطبان و کاربران آن نیز افزایش‌یافته و درنتیجه به همان نسبت هم نیاز به تعمیرات، حل مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و پشتیبانی از گوشی‌ های موبایل توسط متخصصان نیز زیاد شده است. همین مسئله سبب شده است که شغل تعمیرات موبایل به یکی از مشاغل پرطرفدار و درآمدزا در بازار ایران و همچنین در بین مردم تبدیل شود؛ اما لازمه موفق شدن و کسب درآمد در این حرفه، فراگیری تخصصی تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موبایل است که آن‌هم نه‌تنها با تلاش و پشتکار بلکه با یافتن آموزشگاه‌ها و مراکز معتبر و باکیفیت و شرکت در دوره‌های تعمیرات موبایل، حاصل می‌شود.

به همین جهت در این مقاله می‌خواهیم معرفی مختصری در رابطه با دوره‌ تخصصی تعمیرات موبایل و برخی از مراکز برگزارکننده این دوره‌ها داشته باشیم.

معرفی دوره آموزشی و تخصصی تعمیرات موبایل

یکی از کاربردی‌ ترین دوره‌ های تعمیرات فنی، دوره آموزش تعمیرات موبایل هست که به دو‌دسته تعمیرات تخصصی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تقسیم می‌شود.

در دوره سخت‌افزاری، آموزش تعمیر قطعات سخت‌افزاری، روش کار با ابزار، تعمیر مدارهای موبایل و به‌صورت کلی آموزش تعمیر سخت‌افزار گوشی‌های اندروید و آیفون توسط اساتید باتجربه و مجرب آموزش داده می‌شود؛ و آموزش تعمیرات و عیب‌یابی نرم‌افزار موبایل، بک آپ گرفتن از گوشی، فلش کردن گوشی‌های مختلف، آنلاک کردن شبکه، برگرداندن اطلاعات پاک‌شده با استفاده از ریکاوری گوشی و همچنین رفع مشکلات بوت و لوگوی گوشی نیز از مهم‌ترین مباحث ارائه‌ شده در دوره تخصصی تعمیرات نرم‌افزار موبایل می‌باشند.

بهترین آموزشگاه‌های تعمیرات موبایل در تبریز

برای انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تبریز باید فاکتورهای مهمی ازجمله امکانات آموزشی آموزشگاه، دوره‌ها و سرفصل‌های آموزشی طراحی‌شده، کیفیت کار اساتید، روش‌ها و تجهیزات به‌روز به کار گرفته‌شده برای آموزش و غیره را در نظر بگیرید.

آموزشگاه‌ها و مؤسسات معتبر زیادی در زمینه آموزش تخصصی تعمیرات موبایل در تبریز وجود دارند و افراد بسیاری برای آموزش و به دست آوردن مهارت به سراغ این مراکز در سطح شهر می‌روند؛ که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌ فردی دارند؛ بنابراین انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در این شهر شاید کار راحتی نباشد. به همین جهت ما در این مقاله می‌خواهیم به معرفی برخی از مراکز معتبر در زمینه آموزش تعمیرات موبایل در تبریز بپردازیم.

مرکز آموزشی تعمیرات موبایل کالج

موبایل کالج

مرکز آموزشی تعمیرات موبایل کالج از مجهزترین و تخصصی‌ترین مراکز تعمیرات موبایل در غرب کشور محسوب می‌شود این موسسه آموزشی در برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی تعمیر تلفن همراه در تبریز پیشگام است. در دوره آموزش تعمیرات موبایل، موسسه کالج با در نظر گرفتن این موضوع که اطلاعات شما در حد مبتدی یا حتی صفر هست تعمیرات انواع تلفن‌های همراه اندروید و آیفون، تب لت و غیره را به شما آموزش می‌دهد.

موبایل کالج در دوره آموزشی تعمیرات موبایل این امکان را برای شما فراهم می‌کند که دو جلسه به‌صورت مهمان در این کلاس‌ها حضورداشته در صورت رضایت شما و تأیید اساتید، برای دوره‌های بعدی ثبت‌نام کنید. پس از تأیید نهایی و ثبت‌نام شما سرفصل‌های دوره که مطابق با بازار کار بوده و با سرفصل‌های دوره‌های فنی و حرفه‌ای هم‌پوشانی کامل دارد به شما ارائه خواهد شد.

دوره تخصصی تعمیرات موبایل در تبریز در موسسه کالج به‌صورت عادی و فشرده برگزار می‌شود و در این دوره صفرتا صد تعمیرات موبایل از پایه تا تخصصی برای کارآموزان آموزش داده می‌شود؛ و شامل آموزش سخت‌افزار، نرم‌افزار، تعویض گلس، فلت و تعویض پروگرمینگ هارد و سی پی یو می‌باشد. پس از پایان جلسات در صورت عدم فراگیری، دوره به‌صورت کاملاً رایگان تکرار شده و پس از پایان دوره نیز گواهی‌نامه بین‌المللی و رسمی جهت ورود به بازار کار برای کارورزان ارائه خواهد شد.

آدرس: تبریز، چهارراه شهناز، پاساژ کویتی‌ها، طبقه اول، موبایل کالج

تلفن: 04135567377 – 09140865639

سایر مراکز و آموزشگاه‌ها در زمینه تعمیرات موبایل در تبریز

برخی دیگر از مؤسسات همچون مجتمع فنی تکنیک گستر تبریز، موسسه آموزشی بامداد تبریز و آموزشگاه سپیدار را نیز می‌توان ازجمله سایر مراکز آموزشی خوب و معتبر در زمینه تعمیرات موبایل در تبریز برشمرد.

این مؤسسات و مراکز ازجمله با سابقه‌ترین مراکز آموزشی در زمینه تعمیرات موبایل هستند و مجهز به تجهیزات و ابزارهای پیشرفته بوده و دوره‌های تخصصی تعمیرات انواع موبایل‌های هوشمند، تب لت و غیره زیر نظر اساتید باتجربه و مجرب برگزار می‌شود.

هزینه آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

هزینه آموزشی تعمیرات موبایل به عوامل مختلفی ازجمله نوع، سطح دوره، سرفصل‌های آموزشی و شکل فراگیری آن بستگی دارد.

معمولاً بالاترین هزینه و گران‌ترین حالت یادگیری، روش استاد و شاگردی است که در این روش کارآموز برای مدت طولانی در کنار افراد باتجربه مشغول به کار شده و با استفاده از تجربیات آن‌ها به‌ مرور زمان این مهارت‌ها را فرا می‌گیرد. این روش به دلیلی اینکه مطالب به‌طور کامل آموزش داده نمی‌شود و هم اینکه زمان زیادی برای یادگیری مهارت نیاز هست، توصیه نمی‌شود.

اما بهترین روش یادگیری، شرکت در دوره‌های آموزشی و تخصصی تعمیرات موبایل است که هزینه دوره هم نسبت به روش قبلی مناسب‌تر بوده و بسته به سرفصل‌های دوره در مراکز مختلف متغیر است و افراد می‌توانند زیر نظر اساتید باتجربه در زمان کوتاهی این مهارت‌ها را فراگرفته و مدرک معتبری نیز دریافت کنند.

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

حرفه تعمیرات موبایل یکی از سخت‌ترین و درعین‌حال پرسودترین مشاغل دنیاست به شرطی که بهترین آموزشگاه‌های تعمیرات موبایل در تبریز و یا ایران را برای گذراندن دوره تعمیرات موبایل انتخاب کنید. در صورتیکه در انتخاب مرکز آموزشی مناسب دقت نکنید، ممکن است به دلیل عدم تسلط اساتید دوره به مباحث، فضا و تجهیزات نامناسب و حتی روش‌های نامناسب استفاده‌ شده برای آموزش تعمیرات موبایل، از آموزش سرخورده شده و یادگیری را کنار بگذارید.

اما برای اینکه در مسیر آموزش و یادگیری ثابت‌قدم باشید و بتوانید به موفقیت و درآمد برسید توصیه می‌کنیم مرکز آموزشی تعمیرات موبایل کالج را که یکی از بهترین مراکز آموزشی تعمیرات موبایل در تبریز هست را انتخاب کنید. کیفیت کار و معتبر بودن این مرکز آموزشی به همگان ثابت‌شده است و کسانی که قبلاً در این موسسه دوره تخصصی تعمیرات موبایل را گذرانده‌اند کسب‌وکاری برای خود راه انداخته و توانسته‌اند به‌خوبی در بازار کار این شغل به فعالیت بپردازند.

 

 

‫5/5 ‫(1 نظر)
برای امتیاز به این سایت کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *