هزینه تعمیرات ال سی دی موبایل

• هزینه تعمیرات ال سی دی موبایل

هزینه تعمیرات ال سی دی موبایل چقدر است ؟

ال سی دی موبایل آسیب پذیر ترین عضو تلفن همراه هست. با گسترش روزافزون استفاده از گوشی موبایل یکی از خطراتی که همواره متوجه گوشی‌ ها می‌ شود آسیب رسیدن به صفحه نمایش گوشی است. با توجه به شدت آسیب و ضربه ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض ال سی دی گوشی داشته باشید. در بعضی موارد که آسیب به ال سی دی گوشی سطحی باشد می‌ توان با هزینه کمتر گوشی را تعمیر نمود ولی در موارد جدی‌ تر که آسیب عمیق‌ تر باشد و ال سی دی دچار سوختگی، از کار افتادن لمس گوشی و پرش تصویر باشد در آن صورت متحمل هزینه تعویض ال سی دی با هزینه بسیار بالاتر خواهید بود.

عوامل تأثیرگذار بر هزینه ال سی گوشی موبایل

تعویض یا تعمیر ال سی دی گوشی یک کار کاملاً حرفه‌ ای و تخصصی هست و باید با دقت کافی انجام بگیرد. عوامل مختلفی بر هزینه تعمیر یا تعویض صفحه نمایش گوشی تاثیرگذار هستند و  هزینه تعمیر ال سی دی با توجه به نوع و میزان آسیب وارد شده به ال سی دی گوشی، نوع تاچ، مدل و برند گوشی موبایل، قطعات اصلی یا تقلبی گوشی موبایل، محل ارائه خدمات، سابقه و تجربه تعمیرکار گوشی موبایل و در دسترس بودن قطعات متغیر است.

هزینه تعمیر ال سی دی گوشی موبایل برند های مختلف

هزینه تعمیر یا تعویض ال سی دی موبایل علاوه بر مشکلی که برای آن پیش می‌ آید به مدل و برند گوشی نیز بستگی دارد.. قیمت صفحه نمایش گوشی‌ ها برند های مختلف با یکدیگر متفاوت است و طبیعتاً هر چقدر گوشی شما جدیدتر، مدرن‌ تر و گران قیمت‌ تر باشد، هزینه تعمیر ال سی دی نیز بیشتر خواهد شد. به این صورت که هزینه تعویض ال سی گوشی شیائومی با گوشی سامسونگ و هر دو این‌ ها با هزینه تعویض صفحه نمایش گوشی آیفون متفاوت است. حتی در برخی موارد هزینه ال سی دی سری‌ های مختلف یک‌ برند نیز با هم دیگر متفاوت است و هر چقدر مدل گوشی شما جدیدتر و بالاتر باشد، لوازم جانبی آن گران‌ تر و قیمت نیز بالاتر می‌ رود.

  • هزینه تعمیرات ال سی دی سامسونگ

سامسونگ یکی از برند های معروف و پرفروش گوشی موبایل در بازار ایران است و همین موضوع سبب شده است که تعویض و تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ نیز بسیار پر درخواست باشد. یکی از معایبی که این برند دارد قیمت بالای صفحه نمایش گوشی‌ های آن نسبت به گوشی‌ های برند های دیگر است. به همین دلیل هزینه تعمیر صفحه نمایش گوشی سامسونگ نیز معمولاً زیاد است.

  • هزینه تعمیرات ال سی دی شیائومی

شیائومی همانند سامسونگ یکی از برند های معروف گوشی هست که توانسته در مدت کمی به‌ سرعت رشد کرده و سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. سیاه شدن صفحه نمایش گوشی، خطوط و لکه‌ های رنگی در ال سی دی گوشی و یا نفوذ آب به ال سی دی گوشی ازجمله نشانه‌ ها و دلایل خرابی ال سی دی گوشی شیائومی هست که در صورت مشاهده هر کدام از آن‌ ها باید نسبت به تعویض یا تعمیر آن اقدام نمایید. لوازم جانبی گوشی‌ های شیائومی که ال سی دی این گوشی‌ ها نیز جزئی از قطعات جانبی هستند، در کارخانه‌ های مختلف تولید می‌ شوند، بنابراین با توجه به در دسترس بودن قطعات این گوشی به‌ راحتی می‌ توان در صورت هرگونه آسیب سطحی به تعمیر آن پرداخت. همچنین تعویض ال سی دی گوشی شیائومی نسبت به گوشی‌ های سایر برند ها ازجمله سامسونگ بسیار ارزان‌ تر و ساده است و در صورت شکستن صفحه نمایش این گوشی‌ ها می‌ توان نسبت به تعویض آن اقدام نمود.

  • هزینه تعمیرات ال سی دی آیفون

اپل در سال 2021 عنوان پرفروش‌ ترین برند گوشی را به خود اختصاص داده است. معمولاً ال سی دی گوشی‌ های آیفون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است اما عوامل مختلفی ازجمله افتادن و یا وارد شدن ضربه به گوشی باعث خراب شدن صفحه نمایش این گوشی‌ ها می‌ شود و باید نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام نمود. تعویض ال سی دی آیفون به دلیل پیچیدگی‌ ها یی که این گوشی دارد کار دشواری است و باید در یک مرکز تخصصی و زیر نظر افراد باتجربه و حرفه‌ ای انجام گیرد چرا که در هنگام نصب ال سی دی جدید کوچک‌ ترین اشتباه باعث اختلال در عملکرد دیگر قطعات گوشی می‌ شود. هزینه تعویض یا تعمیری ال سی دی آیفون نیز با توجه به میزان دشواری و مدت زمان صرف شده برای انجام کار و همچنین قیمت تاچ و ال سی دی متغیر است.

•	هزینه تعمیرات ال سی دی آیفون

مرکز تعمیرات موبایل کالج

یکی از رایج‌ ترین علت‌ های مراجعه افراد به مراکز تعمیرات موبایل، آسیب رسیدن به ال سی دی موبایل هست. معمولاً کارشناسان برای تعمیر ال سی دی  موبایل هزینه‌ های متفاوتی را اعلام می‌ کنند. میزان مهارت، تجربه و سابقه یک تعمیرکار موبایل عوامل مهمی هستند که بر این تفاوت قیمت تأثیرگذار هستند. با توجه به اینکه هزینه تعمیر ال سی دی مبلغ کمی نیست بنابراین باید در انتخاب کارشناس و مراکز تعمیرات موبایل دقت لازم را به خرج دهید تا هزینه‌ های اضافی را متحمل نشوید. مراکز و مؤسسات معتبر زیادی در زمینه تعمیرات موبایل در تبریز فعالیت دارند و افراد بسیاری برای تعمیر موبایل به سراغ این مراکز در سطح شهر می‌ روند؛ که هر کدام ویژگی‌ های منحصر به‌ فردی دارند؛ مرکز آموزشی تعمیرات موبایل کالج در تبریز از مجهزترین و تخصصی‌ ترین مراکز تعمیرات موبایل در غرب کشور محسوب می‌ شود. کارشناسان این مرکز پس از بررسی تخصصی و عیب‌ یابی صحیح این بخش از گوشی‌ ها، امکان تعمیر یا تعویض ال سی دی را با شما در میان گذاشته و با هزینه بسیار مناسب و با بهره‌ گیری از با کیفیت‌ ترین ابزارها و دستگاه‌ ها اقدام به تعویض و تعمیر ال سی دی مویابل اپل، هواوی، سامسونگ، شیائومی و سایر برند های موجود در بازار می‌ نماید.

همچنین در این موسسه، دوره‌ های آموزش تعمیرات موبایل در تبریز نیز فراهم است و با امکانات گسترده، محیطی جذاب و تجهیزات پیشرفته همراه با اساتیدی کار بلد و با تجربه‌ ای که دارد به شما در یادگیری تعمیرات موبایل کمک می‌ کند.

‫5/5 ‫(1 نظر)
برای امتیاز به این سایت کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *