آموزشگاههای تعمیرات موبایل در تبریز

بهترین آموزشگاههای تعمیرات موبایل در تبریز

با توجه به شرایط جامعه، امروزه اندکی تغییر در برخی شاخص‌ ها از جمله درآمد، قیمت و کیفیت کالاها، به شدت نوسان در تقاضا برای انواع خدمات و کالاها را به دنبال دارد، به این صورت که کمی تغییر قیمت موجب کاهش چند برابری تقاضا می‌ شود؛ اما گوشی موبایل از آن دسته کالاهایی هست که به‌طور روزافزون استفاده از آن افزایش می‌یابد و بیش ‌از ‌پیش برای دارندگان آن کاربردی هست؛ بنابراین قابل پیش‌ بینی است که نیاز به تعمیرات موبایل نیز هر روز رو به توسعه بوده و متقاضی بیشتری داشته باشد.

تعمیرات موبایل از آن دسته شغل‌ های خوب و پر درآمد هست اما تحقق این امر بستگی به کسب مهارت قابل توجهی دارد بنابراین بهتر است قبل از اشباع بازار کارِ این شغل، هوشمندانه عمل کرده و کسب و کار خود را راه اندازی کنید. اما برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه‌ای قبل از هر چیزی لازم است که در یک دوره تخصصی و عملی آموزش تعمیرات موبایل شرکت کنید. آموزشگاه‌ ها و مراکز مهم و معتبری در زمینه آموزش تعمیرات موبایل در تبریز وجود دارند که در این مقاله قصد داریم تا چند مورد از بهترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم تا دید گسترده‌ تری پیدا کرد و انتخاب بهتر و هوشمندانه‌ ای داشته باشید.

معرفی پرطرفدارترین آموزشگاههای تعمیرات موبایل در تبریز

تعمیرات موبایل یکی از پرطرفدارترین شغل‌ها هست که در بازار کار از درآمد ایده آل و پررونقی برخوردار می‌باشد؛ اما آنچه که اهمیت دارد انتخاب بهترین دوره و آموزشگاه برای تعمیرات موبایل هست چرا که آینده شغلی بسیاری از تعمیرکاران بستگی به این انتخاب دارد که این امر با کسب اطلاعات لازم میسر می‌شود.

به این دلیل ما بهترین آموزشگاه‌های تعمیرات موبایل در تبریز را از لحاظ فنی و اساتید بررسی کرده‌ایم تا انتخاب بهتری داشته و تجربه خوبی را در تعمیر گوشی موبایل به دست آورید. در این آموزشگاه‌ها دوره‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تعمیرات موبایل با روش‌های نوین و تجهیزات بروز، توسط اساتید با تجربه و مجرب برای همه علاقه‌مندان و با هر سطح و دانشی برگزار می‌شود. هدفمان در این مطلب این است که شما را با بهترین مراکز آموزش تعمیرات موبایل در تبریز آشنا کنیم تا به یک تعمیرکار موبایل خوب و حرفه‌ای تبدیل شده و برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل آماده شوید.

آموزشگاه تعمیرات موبایل کالج در تبریز

موبایل کالج

تعمیرات موبایل کالج بزرگ‌ ترین و تخصصی‌ ترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تبریز هست. این مرکز آموزشی مجهز به تمامی ابزارهای تعمیرات روز دنیا بوده و دارای اساتید مجرب و حرفه‌ ای با بیش از یک دهه سابقه کاری می‌ باشد. دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز در مجموعه کالج به چند دسته‌ی دوره سخت‌ افزاری، نرم‌افزاری، تعویض گلس و فلت، پروگرمینگ و تعویض هارد و سی پی یو تقسیم می‌شود. سرفصل‌ های این دوره نیز مطابق با بازار کار بوده و با سرفصل‌ های دوره‌ های فنی و حرفه‌ای هم پوشانی کامل دارد.

در دوره آموزشی تعمیرات موبایل کالج، آموزش‌ها کاربردی و مطابق با تکنووژی‌های به روز گوشی‌های هوشمند بوده و این موضوع باعث کاربردی بودن دوره آموزشی برای ورود به بازار کار می‌شود. همچنین امکان برگزاری جلسات تمرین عملی مباحث آموزش داده شده در محل برگزاری کلاس‌ها نیز در این مرکز فراهم است

از دیگر مزایای شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل کالج در تبریز این است که می‌توانید دو جلسه به صورت مهمان در این کلاس‌ها شرکت کرده و پس از ارزیابی روش و سطح آموزشی تیم کالج، در صورتی که رضایت داشتید برای ثبت نام دوره‌ های آموزشی اقدام کنید. همچنین امکان تمدید رایگان بعد از دوره برای کارآموزان در صورت عدم یادگیری نیز فراهم است و در پایان دوره نیز گواهی‌ نامه معتبر و رسمی برای کسانی که نمره قبولی اخذ کنند اعطا خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره می‌ توانید با واحد پشتیبانی در مرکز آموزشگاه موبایل کالج تماس حاصل نمایید

تلفن: 04135567377 – 09140865639

آدرس: تبریز، چهارراه شهناز، پاساژ کویتی‌ ها، طبقه اول، موبایل کالج

آموزشگاه سپیدار تبریز

آموزشگاه سپیدار تبریز

 

آموزشگاه سپیدار نیز از جمله آموزشگاه‌ های معتبر است که با چندین سال سابقه در زمینه آموزش تعمیرات موبایل در تبریز فعالیت دارد این مرکز آموزشی مجهز به دستگاه‌ ها و تجهیزات مناسب بوده و دوره‌ های عملی و تخصصی تعمیر انواع برند های گوشی، زیر نظر اساتید باتجربه برگزار می‌شود. و ایراد هایی که این آموزشگاه دارد عدم تعمیر تلفن همراه توسط کارآموز در مرکز آموزش می باشد.

در پایان دوره نیز جهت اطمینان خاطر و ورود به بازار کار و خود اشتغالی برای کارآموزان مدرک معتبر ارائه می‌شود.

تلفن: 33347083-041

آدرس: تبریز، خیابان امام ایستگاه تپلی باغ، به سمت آبرسان نرسیده به بانک سپه

 

آموزشگاه تکنیک گستر تبریز

تکنیک گستر

مجتمع فنی تکنیک گستر با 11 سال تجربه آموزشی موفق درزمینه آموزش الکترونیک و بالاخص تعمیر موبایل، تبلت، لپ تاپ، نرم افزارهای تخصصی و فنی بعنوان و باسابقه ترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل در شمالغرب کشور،کارنامه کارآفرینی برای بیش از300 نفر ازکارآموزان اشتغال یافته این مجتمع را درکارگاه های تعمیر تلفن همراه بادرآمد رضایت بخش دراکثر شهرهای استان آذربایجان شرقی ارائه نماید.

 

موسسه بامداد تبریز

موسسه بامداد تبریز

موسسه بامداد از جمله  مرکز آموزشی در زمینه تعمیرات موبایل در تبریز است که با سال‌ها سابقه در زمینه‌های مختلف آموزشی از جمله تعمیرات انواع موبایل، لپ تاپ، تبلت و آموزش نصب دوربین‌های مدار بسته مشغول به فعالیت می‌باشد. در این مرکز آموزشی کلاس‌ها به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی برگزار گردیده و هر سه ماه یک ‌بار نیز کارگاه‌های آموزشی جهت به‌روزرسانی اطلاعات برای کارآموزان تشکیل می‌شود. این مرکز با کادر آموزشی مجرب و تجهیزات به ‌روز آماده ارائه خدمات به کارورزان می‌باشد.

تلفن: 04133379533

آدرس: تبریز، خیابان امام، بالاتر از منصور، رو به روی پاساژ سبلان، جنب بانک ملت شعبه میدان قطب

انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تبریز

تعمیرات موبایل از جمله شغل‌ های بسیار تخصصی هست که امروزه با توجه به افزایش استفاده از تلفن همراه، بازار کار این حرفه نیز رونق زیادی پیدا کرده است. به‌ خصوص در شهرهای بزرگی مثل تبریز که دارای جمعیت بسیار زیادی بوده و به طبع مراکز و آموزشگاه‌ های متعدد و مختلفی را در خود جای داده است که در زمینه  آموزش تعمیر موبایل فعالیت دارند به همین دلیل انتخاب بهترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل در تبریز کاری بسیار دشوار هست؛ بنابراین در این مقاله سعی کردیم تعدادی محدود از بهترین مراکز آموزش موبایل در این شهر را به شما معرفی کنیم تا برای آینده شغلی خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. با این‌حال اگر به دنبال پیشرفته‌ ترین مرکز آموزشی تعمیرات موبایل در تبریز هستید ما آموزشگاه موبایل کالج را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مرکز آموزشی معتبر با امکانات گسترده، محیطی جذاب و تجهیزات پیشرفته همراه با اساتیدی کار بلد و باتجربه‌ای که دارد و همچنین چون مرکز تعمیرات موبایل بوده و هر روز هنرجو در این محل تلفن همراه تعمیر می کند بی شک به شما در یادگیری تعمیرات موبایل کمک می‌کند.

‫0/5 ‫(0 نظر)
برای امتیاز به این سایت کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *