آموزش فلش گوشی شیائومی با تمام جزئیات!

آموزش فلش گوشی شیائومی کاری است بسیار ساده ولی تکنیکی! معمولا فلش شیائومی گوشی های شیائومی را با هدف های مختلفی انجام می دهند. برای مثال فلش شیائومی را میتوان با هدف باز کردن قفل گوشی و یا تعویض رام گوشی انجام داد. علاوه بر این، ممکن است گاهی اوقات گوشی شما به یکباره خاموش شود! این ممکن است بدلیل پر شدن فضای داخلی شیائومی شما باشد. در این مواقع نیز می توانید به این مطلب در موبایل کالج (بهترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل در تبریز) سر بزنید! در ادامه همراه ما باشید.

چرا نیاز به فلش گوشی شیائومی داریم؟

فلش گوشی شیائومی با اهداف متفاوتی انجام می شود. شما می توانید برای پاک کردن و یا ریست فکتوری گوشی خود به راحتی نحوه فلش شیائومی را یاد بگیرید. با این کار می توانید در یک مرحله و به سرعت، این کار را انجام دهید.

علاوه بر این ممکن است شما بخواهید رام خود را نیز تعویض و رام جدید نصب کنید. اگر گوشی شما فلش نشود، امکان انجام این کار وجود نخواهد داشت! به همین دلیل باید ابتدا گوشی را فلش کنید و سپس اقدام به تغییر رام بکنید. تغییر رام باعث می‌شود تا برخی از امکانات گوشی که لاک شده‌اند، آنلاک شوند.

به طور کلی، فلش گوشی شیائومی کاری تخصصی است و بهتر است این کار توسط متخصصین انجام شود، اما خودتان هم می توانید این کار را انجام دهید. برای فلش کردن گوشی شیائومی به روش FastBoot می توانید مراحل انجام فلش گوشی های شیائومی را در ادامه این مقاله طی کنید.

دقت داشته باشید که این مراحل باید در نهایت ظرافت انجام شوند و هیچ خطایی در انجام آنها نداشته باشید. هر کجا که حس کردید نمی توانید این کار را به خوبی انجام دهید، می توانید سفارش تعمیرات غیر حضوری موبایل را در وب سایت ما ثبت کنید.

نکته بسیار مهم:

قبل از شروع این مراحل، باتری گوشی شیائومی را به بیش از ۸۰ درصد شارژ کنید. این کار اطمینان انجام فلش گوشی را برای شما کامل می کند.

نحوه فلش شیائومی بصورت مرحله به مرحله!

بطور کلی، فلش شیائومی بسیار ساده است! فقط کافی است مراحل زیر را طی کنید تا این کار به خوبی و خوشی به اتمام برسد!

  1. ابتدا، برنامه Xiaomi Flash Tool را دانلود کنید.
  2. این نرم افزار را باید روی کامپیوتر خود نصب کنید.
  3. سپس باید Stock Firmware را دانلود کنید.
  4. این نرم افزار را نیز روی کامپیوتر نصب کنید.
  5. سپس گوشی خود را خاموش کنید.
  6. سپس کلید ولوم پایین (کاهش صدا) را بهمراه کلید پاور فشار دهید. این کار را بمدت ۸ ثانیه انجام دهید تا گوشی وارد حالت FastBoot شود.
  7. سپس گوشی را با استفاده از کابل سالم و بدون اتصالی USB ، به سیستم کامپیوتر وصل کنید.
  8. سپس وارد برنامه Xiaomi Flash Tool را باز کنید.
  9. سپس درون این برنامه محل نصب فایل Firmware را پیدا کرده و انتخاب کنید.
  10. سپس گزینه Refresh را بزنید تا گوشی شما شناسایی شود.
  11. سپس روی گزینه Flash کلیک کنید.
  12. به همین سادگی فلش گوشی شیائومی تکمیل می شود و شما باید منتظر بمانید!
  13. پس از اتمام کار، باید یک پیغام موفقیت آمیز به نشانه تکمیل فرآیند فلش گوشی دریافت کنید.
  14. به همین سادگی! فلش گوشی شیائومی شما تمام شد و شما کافی است گوشی را دوباره راه اندازی کنید.

پس از انجام این کار ها، باید ببینید که آیا می خواهید بازیابی اطلاعات شیائومی را انجام دهید یا خیر. اگر جواب شما مثبت است، می توانید در وبلاگ موبایل کالج (مرکز تخصصی آموزش تعمیرات موبایل در تبریز) به دنبال این آموزش بگردید!

مزایا و معایب فلش گوشی های شیائومی

بعنوان مزیت فلش گوشی های شیائومی می توان به سرعت پاک کردن داده های اضافه در این کار پرداخت! شما با یک حرکت می توانید تمام فایل های اضافی را پاک کرده و براحتی گوشی خود را سبک کنید. علاوه بر این، پس از فلش کردن شیائومی می توانید نصب رام جدید خود را نیز انجام دهید.

علاوه بر این، می توانید با یادگیری نحوه فلش شیائومی، این کار را در منزل نیز انجام دهید. گاهی اوقات پیش می آید که گوشی شما به یکباره خاموش شده است و در همین حال نیاز به فلش شدن دارد. اگر مطمئن هستید که فلش زدن گوشی می تواند باعث بهبودی اوضاع شود، این کار را به سرعت انجام دهید!

بعنوان عیب نیز می توان گفت که فلش گوشی شیائومی از هر نوعی شامل حذف اطلاعات است. این شامل تمام اطلاعات شما مانند دفترچه تلفن و تقویم شما می شود. به‌روزرسانی‌های خودکار همه این موارد را برای شما پشتیبان‌گیری می‌کنند و بدون نیاز به انجام کاری آن‌ها را بازیابی می‌کنند، اما سایر روش‌ها اطلاعات شما را پاک می‌کنند.

مطمئن شوید که از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه شده است، یا اگر مدلی نیست که بتوان از رایانه شخصی پشتیبان تهیه کرد، تمام اطلاعاتی را که نمی توانید بدون آنها زندگی کنید را یادداشت کنید!

جمع بندی

در این مقاله از مقالات موبایل کالج (آموزش تعمیرات موبایل در تبریز) همراه شما بودیم و تمام موارد مورد نیاز برای آموزش نحوه فلش شیائومی را به شما گفتیم. انتظار می رود این مراحل را از آموزش فلش گوشی شیائومی به ترتیب طی کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. علاوه بر این، بهتر است قبل از هرکاری، از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنید تا پشیمانی به سراغ شما نیاید!

اگر در روند یادگیری فلش شیائومی مشکل داشتید و یا از انجام این کار ترس دارید، می توانید با متخصصین ما در موبایل کالج تماس بگیرید. علاوه بر این، می توانید سفارش تعمیرات غیر حضوری موبایل را ثبت کنید. اگر این مطلب برای شما مفید بود، حتما آن را با دوستان خود که عاشق شیائومی هستند، به اشتراک بگذارید!

دانلود ابزار ها :

دانلود Xiaomi Flash Tool
‫0/5 ‫(0 نظر)
برای امتیاز به این سایت کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *