راهنمای خرید موبایل، بهترین و مقرون به صرفه ترین

راهنمای خرید بهترین و مقرون به صرفه ترین گوشیهای موبایل

در دنیای امروز گوشی موبایل یکی از وسایل کاربردی و ضروری هست که در طرح‌ ها و انواع مختلف و با عملکردهای متعدد تولید و روانه بازار می‌ شود. برند های مختلفی اقدام به طراحی و تولید گوشی هایی متناسب یا سلیقه کاربران کرده‌ اند که هر کدام از این گوشی ها کارایی و به‌ تبع قیمت متفاوتی نیز دارند؛ مانند برند های شیائومی، هوآوی، آیفون و سامسونگ. این برند ها جزو برند های معتبری هستند و گوشی هایی با ویژگی‌ ها جذاب و مختلفی را با رنج قیمتی متفاوت تولید و عرضه می­کنند که می‌ توانید با توجه به معیارها یتان یکی از این مدلها را انتخاب کنید.

اگر قصد خرید گوشی کاربردی با قیمت مناسب و کیفیت بالایی هستید در این مقاله از سایت موبایل کالج ما قصد داریم در ادامه چند مورد از بهترین گوشی ها همراه با ارائه مشخصات دقیق و کامل را به شما معرفی کنیم تا انتخاب و خرید آسان‌ تر و مقرون به‌ صرفه‌ تری داشته باشید.

بهترین گوشیهای موبایل پیشنهادی از ارزانترین تا گرانترین گوشیها

تولید، توسعه و بازار خرید گوشی های هوشمند امروز بسیار رونق و گسترش یافته است؛ و روز به روز با افزایش تنوع گوشی های هوشمند مردم علاقه خاصی به خرید یا ارتقای گوشی همراه خود دارند. در این مسیر بهره گیری از راهنمای خرید گوشی های تلفن همراه میتواند به شما در خریدتان کمک فراوانی نماید. به همین دلیل در این مقاله همانند دیگر مقاله های راهنمای خرید در موبایل کالج لیستی از چندین گوشی هوشمند موبایل به همراه مشخصات و ویژگیهایشان از ارزانترین تا گرانترین برای شما ارائه شده است. تا بر اساس نیازتان بهترین گوشی را برای خود خریداری نمایید.

سامسونگ A02:

این گوشی یکی از ارزانترین گوشی های برند سامسونگ هست که دارای پردازنده مرکزی چهار هسته‌ ای Cortex-A53  بوده و با دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 64 و 32 گیگابایت با 2 و 3 گیگ رم عرضه میشود. این گوشی ازنظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و برای استفاده روزانه مناسب میباشد.

سامسونگ A02S:

گوشی A02S نیز یکی از گوشیهای اقتصادی و مقرون به صرفه سامسونگ میباشد که مهمترین ویژگی که نسبت به A02 دارد این است که دارای یک دوربین اضافه میباشد و از پردازنده قویتری نسبت به گوشی A02 برخوردار است. این گوشی دارای یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ ای Cortex-A53 بوده و بر روی قاب پشتی آن دوربینی با سه ماژول قرار گرفته است. لنز واید با رزولوشن 13 مگاپیکسل و لنز ماکرو و سنسور تشخیص عمق تصویر هر کدام دارای رزولوشن 2 مگاپیکسلی میباشند. برای دوربین سلفی هم یک لنز 5 مگایپیکسلی تعبیه شده است

سامسونگ A12 و A12 nacho:

این دو گوشی از لحاظ طراحی، کیفیت و صفحه نمایش کاملا مشابه هم هستند با این تفاوت که در سامسونگ A12 ناچو از پردازنده خود برند سامسونگ یعنی اگزینوس 850 استفاده شده که نسبت به سامسونگ A02، A02S  و A12 از پردازنده قویتری برخوردار است.

 

سامسونگ A022:

یکی دیگر از گوشی های برند سامسونگ هست که قیمتی در حدود 3 تا 5 میلیون دارد. این گوشی نسبت به مدلهای قبلی از پردازنده قویتری برخوردار بوده و از یک باطری بزرگ 5000 میلی آمپر بهره میبرد که مصرف شارژ آن بالا بوده و تنها با یکبار شارژ میتوان در طول روز از آن استفاده کرد.

شیائومی Redmi 9A:

 این گوشی از گوشی های هوشمند برند شیائومی هست که از باطری پرقدرت و صفحه نمایش بزرگتر برخوردار است و دارای دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی میباشد. از لحاظ سخت افزاری نیز این گوشی همچنین از پردازنده Helio G25 که یک پردازنده اقتصادی و رده پایینی است، بهره میبرد و برای استفاده روزانه مناسب میباشد.

شیائومی Redmi 9C:

این گوشی دارای ظاهری زیبا و کاربر پسندی است و با 2 حافظه 32 و 64 گیگابایتی ارائه میشود. از لحاظ باتری و کیفیت دوربین نیز مشابه سریهای قبلی بوده اما از لحاظ سخت افزاری از پردازنده Helio G35 که نسبت به مدل قبلی، پردازنده قابل قبول تری است، بهره میبرد.

Redmi9T و Poco m3:

Redmi و poco دو زیر مجموعه موفق از برند شیائومی هستند که دارای ویژگیهای مشترکی میباشند هر دو گوشی از پردازنده قدرتمندتر و صفحه نمایش با کیفیت تری برخوردار هستند و قابلیت شارژ معکوس را هم دارند. تنها تفاوتی که با هم دارند این است که گوشی Redmi 9t دارای یک لنز دوربین بیشتر نسبت به پوکو در قاب پشتی گوشی دارد.

سامسونگ A32 4G:

این گوشی یکی از پرطرفدارترین و پرفروشترین گوشی های برند سامسونگ در بازار است؛ و با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیک به بازار عرضه میشود. پردازنده به کار رفته در این گوشی نیز از پردازنده Mediatek Helio G80 میباشد؛ و دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بوده و یک سنسور 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 5 مگاپیکسلی نیز در کنار دوربین اصلی در قاب پشتی گوشی قرار گرفته اند. در قاب جلویی نیز دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی قرار گرفته است. پشتیبانی از شارژ سریع و مجهز به حسگر اثر انگشت ازجمله ویژگیهای بارز این گوشی در کنار ظاهری جذاب و زیبای آن است.

شیائومی Poco x3 pro:

 

این گوشی بهترین گوشی میان رده برند شیائومی است که از پردازنده بسیار قوی Qualcomm Snapdragon 860 بهره میبرد. دارای چهار دوربین در قاب پشتی و یک دوربین سلفی در قاب جلویی میباشد. از حافظه عالی برخوردار است و برای انجام کارهای سنگین از جمله بازی کردن گیم بسیار مناسب و کاربردی میباشد.

Redmi Note 10 و :Redmi Note 10s

این دو گوشی نیز ازجمله بهترین گوشیهای برند شیائومی هستند که از لحاظ ظاهری و باتری کاملا مشابه هم میباشند. هر دو گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت بوده و قابلیت شارژ سریع را نیز دارند. تنها تفاوتی که باهم دارند در نوع پردازنده و کیفیت دوربین میباشد که Redmi Note 10s از همه نظر از Redmi Note 10 بهتر میباشد.

 

آیفون: اپل از جمله گوشی های پرفروش و البته گران قیمت در بازار ایران است که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید این گوشی ها باید بهای زیادی پرداخت کنید. در میان خانواده اپل آیفون 13 پرو مکس بدون شک قدرتمند ترین گوشی این برند است از لحاظ ظاهری تفاوتی با نسل قبلی یعنی آیفون 12 پرو مکس ندارد اما از لحاظ سخت افزاری، عملکرد باتری و کیفیت دوربین بسیار پیشرفته تر از آیفون 12 است.

اما اگر قصد خرید گوشی آیفون با قیمت پایینی را دارید در آن صورت باید از گوشی های دست دوم این برند استفاده کنید البته در خرید گوشی های کارکرده نیز دقت داشته باشید که گوشی سالم و با کیفیتی باشد و برد آن نیز تعمیر نشده باشد.

مرکز تعمیرات موبایل کالج

اگر به دنبال خرید گوشی هستید و میخواهید با مقدار هزینه ای که در دست دارید گوشی مناسب و با کیفیتی را خریداری کنید؛ اما در انتخاب محصول مورد نظرتان شک دارید و یا بین چند مدل مردد هستید، میتوانید با برقراری تماس با بخش مشاوره تلفنی و یا از طریق واتساپ از تجربه های کارشناسان بخش مشاوره خرید موبایل کالج بهره مند شوید.

مرکز موبایل کالج سعی دارد با داشتن کارشناسان باتجربه بتواند دغدغه شما مشتریان عزیز را در هنگام خرید تا حد امکان کم کند. امید است تلاشهای تیم کالج مثمر ثمر واقع شود و بتوانیم در زمینه تسهیل فرایند انتخاب و خرید، آموزش تعمیرات موبایل در تبریز و همچنین تعمیرات موبایل در تبریز پاسخگوی اعتماد شما کاربران عزیز باشیم.

برای دریافت مشاوره و یا پشتیبانی میتوانید با تلفن‌ های زیر تماس حاصل نمایید:

  • 04135567377- 09140865639

 

‫0/5 ‫(0 نظر)
برای امتیاز به این سایت کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *