آموزش تعمیرات HTC

جامع ترین مطلب اینترنت درباره آموزش تعمیرات موبایل HTC

آموزش تعمیرات موبایل HTC مبحث گسترده ای است که در این مطلب از موبایل کالج می خواهیم به آن بپردازیم. به طور کلی خرابی گوشی htc میتواند مربوط به دوربین ال سی دی و صفحه نمایش، شارژ نشدن گوشی، مشکلات نرم افزاری و… باشد. خرابی گوشی اچ تی سی هم همانند خرابی دیگر گوشی ها میتواند صاحبان را اذیت کند! اگر شما هم گوشی اچ تی سی خراب شده دارید و میخواهید تعمیرات آن را به شکلی کاملاً جامع یاد بگیرید، تا انتهای این مطلب از موبایل کالج(بهترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل HTC) همراه ما باشید.

آغاز آموزش تعمیرات موبایل HTC پس از داشتن اطلاعات کافی

دانستن اینکه گوشی شما چه مشکلی دارد و چگونه می توان آن را رفع کرد، اولین قدم برای آغاز تعمیرات موبایل اچ تی سی است. اگر میتوانید عیب یابی گوشی را به شکل کاملا دقیق و با جزئیات کامل انجام دهید، مطمئنا خواهید توانست در ادامه راه موفق شوید. اما اگر نتوانید عیب یابی را به درستی انجام دهید، مطمئناً به مشکل خواهید خورد.

اگر شما بتوانید تمام صحبت هایی که قرار است در این مطلب از مقالات موبایل کالج(بهترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل تبریز) به شما گفته شود را مو به مو رعایت کنید، می توانید تا حد زیادی به تعمیر موبایل اچ تی سی خود امیدوار باشید. البته که ما ذکر می کنیم که اگر به خود اطمینان کامل ندارید، دست به هیچ کار خطرناکی نزنید و سفارش تعمیر غیر حضوری موبایل خود را در وب سایت ما ثبت کنید. به راحتی و در کمترین زمان htc خراب شده شما تعمیر خواهد شد و به دست شما خواهد رسید.

حال بیایید نکاتی را با هم مرور کنیم تا بتوانید عیب یابی گوشی اچ تی سی را بسیار راحت تر انجام دهید. پس از این مرحله، آموزش تعمیرات موبایل htc به صورت کامل و دقیق آغاز خواهد شد. انتظار می‌ رود که در تمامی این مراحل همراه با مقاله ما پیش آید تا هیچ مشکلی برای شما پیش نیاید.

خرابی تاچ اچ تی سی و تعمیر آن

یکی از مهمترین و شایع ترین خرابی های گوشی اچ تی سی، خراب شدن تاچ موبایل است. در روند آموزش تعمیرات موبایل htc شما یاد می گیرید که چگونه تشخیص دهید تاچ موبایل شما به مشکل برخورده است. برای مثال فرض کنید گوشی شما به راحتی تصاویر و رسانه های مختلف را نشان می دهد اما نمی‌توانید روی  گوشی هیچ لمسی انجام دهید. این مسئله بیانگر این است که تاچ ال سی دی شما به مشکل برخورده است. در این حالت کاری ندارید جز آنکه چند نکته را رعایت کنید. این نکات عبارتند از:

  • سعی کنید قاب پشتی گوشی را اگر گوشی شما پلمپ نیست باز کنید. در این حالت می‌توان از فشار روی تاچ ال سی دی تا حد زیادی کاست. جدا کردن قاب پشتی htc باعث می شود تا شما دسترسی راحت تری به دکمه های ریست و همچنین سیم کارت و حافظه جانبی خود داشته باشید.
  • علاوه بر خراب شدن تاچ ممکن است دکمه پاور htc شما نیز خراب شده باشد. در این صورت بهتر است ابتدا چک کنید که آیا باتری شما قابل تعویض است یا خیر. اگر جواب مثبت است، باتری را به مدت چند ثانیه از گوشی خارج کنید و سپس آن را در گوشی قرار دهید. این کار باعث ریست شدن یکباره گوشی میشود.

اگر پس از انجام این کارها نیز ال سی دی شما همچنان خراب بود، می توانید با مرکز موبایل کالج تماس بگیرید و درخواست سفارش تعمیر غیر حضوری موبایل اچ تی سی را برای خود ثبت کنید.

خرابی باتری گوشی اچ تی سی

خرابی باتری گوشی اچ تی سی می تواند مورد دیگری از انواع خرابی ها باشد. خراب شدن باتری به دلیل استفاده نامناسب شما و کیفیت پایین باتری می‌تواند باشد. البته اگر گوشی را چندین سال استفاده کرده اید، انتظار عمر بیشتر از آن را نداشته باشید!

اگر می بینید که گوشی شما شارژ کمتری نگه می دارد و یا مدت زمان شارژ شدن آن بیش از حد است، مطمئن شوید که مشکل از باطری گوشی شما است. در این حالت می توانید باتری را تعویض کنید.

تعویض باتری در آموزش تعمیرات موبایل HTC ، اگر گوشی شما پلپم نباشد و باتری قابل تعویض باشد، به راحتی انجام پذیر است. برای این کار کافی است قاب پشتی گوشی را جدا کنید و سپس باتری را تعویض کنید. سپس قاب پشتی را ببندید و گوشی شما به گوشی نو تبدیل خواهد شد!

خرابی دوربین HTC در روند آموزش تعمیر موبایل اچ تی سی

دوربین های htc دارای مشکلات فراوانی هستند! به خصوص htc ۱۰ که کاربران در هنگام عکاسی با آن دچار مشکلات فراوانی می شوند. در روند آموزش تعمیرات موبایل htc ،برای رفع مشکل دوربین htc ten باید به شما بگوییم که راه حل ساده‌ای دارید! اگر دوربین شما به راحتی کار نمی کند و در هنگام بالا آمدن گک میزند و تاخیر دارد، به تنظیمات گوشی بروید. در بخش دوربین به سراغ storage بروید سپس گزینه Clear Data را انتخاب کنید.

پس از همه این اعمال گوشی خود را ریستارت کنید و دوباره دوربین خود را باز کنید. به احتمال خیلی زیاد مشکل شما حل شده است اما اگر همچنان مشکل باقی است، می توانید با متخصصین ما در موبایل کالج(مرکز تخصصی آموزش تعمیرات موبایل سامسونگ) تماس بگیرید.

آموزش تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل htc

ما در موبایل کالج(مرکز تخصصی آموزش تعمیرات موبایل htc) در کنار شما هستیم تا شما را با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری در گوشی htc آشنا کنیم. بطور کلی، تعمیرات نرم افزاری شامل تعمیراتی می‌شوند که تکنسین تعمیر موبایل روی بخش های نرم افزاری موبایل کار می کند. تعمیرات سخت افزاری هم تعمیراتی اند که متخصص تعمیر موبایل در بخش‌های بیرونی از سیستم عامل گوشی روی گوشی شما کار میکند.

برای مثال، درست کردن انواع مشکلات برنامه نویسی و همچنین مشکلات نصب نشدن نرم افزار ها در htc، در گروه آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل اچ تی سی قرار میگیرد. در طرف مقابل، تعویض ال سی دی htc یا تعویض دوربین موبایل اچ تی سی می تواند در گروه دیگری با نام آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل اچ تی سی قرار بگیرد.

 به طور کلی؛ اختلالات گوشی موبایل در بخش نرم افزار بسیار حساس تر از سخت افزار هستند؛ زیرا اگر تکنسین نتواند موبایل را تعمیر کند و دسترسی به تمامی قسمت های آن داشته باشد، ممکن است گوشی را تا ابد بلا استفاده بکند! حال اگر آموزش تعمیرات موبایل اچ تی سی به درستی صورت بگیرد، می توان امیدوار بود که هیچ مشکلی برای گوشی شما پیش نیاید.

در طرف مقابل، تعمیرات سخت افزاری موبایل htc ساده تر اند اما نیاز به تمرکز حواس بیشتری دارند. بسته به میزان خرابی گوشی، تعمیرات سخت افزاری نیز دامنه فعالیت بسیار گسترده ای دارند.

در این راستا ما در موبایل کالج(مرکز تخصصی آموزش تعمیرات موبایل در تبریز) همراه شما هستیم و در روزهای شیوع کرونا شما را به سفارش تعمیر غیر حضوری موبایل دعوت می کنیم.

اگر می خواهید خودتان تعمیرات موبایل htc را یاد بگیرید، می توانید در دوره حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل در موبایل کالج شرکت کنید. ما در این دوره تمام موارد مورد نیاز برای تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری اچ تی سی را برای شما آماده کرده ایم. شما با شرکت در این دوره قادر خواهید بود تا به سرعت وارد بازار کار شوید و تمامی فوت و فن های تعمیرات موبایل را فرا بگیرید.

حل مشکل خاموش شدن یکباره گوشی htc در روند آموزش تعمیرات موبایل htc

یکی از مهم ترین مشکلات در بین کاربران این گوشی وجود دارد، خاموش شدن یکباره اچ‌تی‌سی است. این مشکل پس از طی سال ها ممکن است به شکل جدی پیش بیاید و و نگرانی های شما را بیشتر کند. برای گذشتن از این مشکل و رفع آن، می توانید گوشی خود را را به داده های کارخانه بازیابی کنید.

با این کار تمامی فایل های غیر استفاده شده و استفاده شده برای شما پاک خواهد شد. پس از بارگذاری دوباره گوشی میبینید که مشکل شما تا حدودی رفع شده است. اگر همچنان این مشکل را دارید، میتوانید با متخصصین ما در موبایل کالج مرکز حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل htc سامسونگ و هواوی در ایران تماس بگیرید.

مهمترین تجهیزات در آموزش تعمیرات موبایل htc

بطور کلی تعمیرات موبایل نیاز به ابزار و تجهیزات خاص خود را دارد. در این راستا شما باید نسبت به تهیه هر یک از مواردی که در ادامه به شما گفته می‌شود کوشا باشید؛ زیرا در صورت تهیه نکردن این ابزارها، ممکن است در هنگام تعمیر موبایل htc به مشکل برخورید. این ابزارها برای تعمیرات موبایل اچ تی سی عبارت ند از:

  1. پیچ گوشتی T۴
  2. اسپا جر
  3. پنس
  4. ابزارهای پلاستیکی باز کننده گوشی
  5. مجموعه ۶ تایی پیک های باز کننده
  6. پیچ گوشتی فیلیپس 00

بررسی کامل و آموزش تعمیر موبایل htc Desire ۷۰۰

این گوشی یکی از محبوب‌ ترین گوشی‌های اچ‌ تی‌ سی است که در هنگام عرضه یکی از پر فروش ترین ها بود. اما پس از مدتی، این کمپانی دیگر شروع به قطع تولید کرد و می توان گفت نسل آن منقرض شد! همچنان افرادی هستند که از اچ‌ تی‌ سی استفاده کنند و نیاز به آموزش تعمیرات موبایل HTC  در همه جای دنیا وجود دارد.

خرابی های مختلفی را برای گوشی htc بیان کردیم که در ادامه می خواهیم چند مورد از مهم ترین خرابی ها را با هم بررسی کرده و آموزش تعمیرات موبایل اچ تی سی را مطابق با آن به شما ارائه کنیم.

آموزش تعویض باتری در گوشی htc به طور کلی تعویض باتری در اکثر گوشی های htc به شکلی است که در ادامه به شما خواهیم گفت:

  1. ابتدا اسپاجر را بردارید و با استفاده از آن کاور پشتی گوشی را بلند کنید.
  2. سپس قاب پشتی را بردارید و باتری را مشاهده کنید.
  3. باتری اچ تی سی در قاب پشتی به شکل بدون محافظ نصب شده است از میتوانید به راحتی آن را بردارید و تعویض باتری اچ تی سی شما تمام میشود!

آموزش تعویض پنل پشتی موبایل htc

در ادامه روند آموزش تعمیرات موبایل htc، می رسیم به تعویض پنل پشتی این گوشی. برای این کار کافی است هشت پیچ ۸.۳ میلیمتری را باز کنید. لازم به ذکر است که باز کردن این پیچ ها حتماً به ابزار مناسب احتیاج دارد. اگر شما ابزار را تهیه کرده‌اید و می خواهید مراحل دیگر آموزش تعمیرات موبایل HTC را ادامه دهید، با ما همراه باشید.

پس از این مرحله، ابزار پلاستیکی را بردارید و پنل پشتی را از صفحه نمایش جدا کنید. سپس به آرامی دور تا دور صفحه نمایش را از قاب پشتی جدا کنید و سپس می توانید به راحتی پنل پشتی را آزاد کنید.

دقت داشته باشید که به هیچ عنوان فشار زیادی به دستگاه وارد نکنید؛ چون در این حالت ممکن است دیگر کار نکند!

آموزش تعویض قطعه pcb در موبایل htc

سیمی که از pcb  به مادربرد می رود را با کمک یک پنس قطع کنید. سپس ابزار پلاستیکی را برای بلند کردن پی سی بی از روی صفحه نمایش استفاده کنید.

آموزش تعویض اسپیکر پایینی در گوشی اچ تی سی دیزایر ۷۰۰

برای اینکار کافی است اسپاجر را بردارید و اسپیکر را به سمت بالا حرکت دهید؛ به همین سادگی!

آموزش تعویض مادربرد htc

ابتدا پیچ های سه میلیمتری که در انتهای مادربرد گوشی قرار دارند را باز کنید. سپس با استفاده از پنس، سیمی که از موتور ویبره به مادربرد می رود را جدا کنید. سپس کابل روبانی کنترل ولوم را با پنس جدا کنید.

پس از طی این مراحل در آموزش تعمیرات موبایل htc کابل روبانی متصل به مادربرد را نیز جدا کنید.

جمع بندی و سخن پایانی

در این مقاله از مفالات آموزش تعمیرات موبایل موبایل کالج، بررسی جامع آموزش تعمیرات موبایل htc پرداختیم. شما می توانید تمامی مراحل و نکات گفته شده را در روند تعمیرات موبایل خود انجام دهید و از نتیجه کار خود برای ما بگویید. مطمئن شوید که تمامی مراحل را به دقت انجام می دهید تا در ادامه کار شرمنده مشتری نشوید!

لازم به ذکر است که اگر شما علاقه زیادی به یادگیری تعمیرات موبایل دارید، می توانید در دوره حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل در موبایل کالج(بهترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل) شرکت کنید. همچنین می توانید برای گوشی خود درخواست تعمیر غیر حضوری را سفارش دهید.

به طور کلی نظر شما درباره این آموزش تعمیرات موبایل htc در موبایل کالج چه بود؟  می توانید این مطلب را برای دوستان خود ارسال کنید و از نظر آنها نیز مطلع شوید. همچنین می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران در ارتباط باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)
برای امتیاز به این سایت کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *